Personel Yönetimi

Personelinizinin özlük bilgilerini maaş ve prim kayıtlarını tutabilir izinli günlerini planlayabilirsiniz.

Personel Yönetimi

Randevu Yönetimi

Alonay’ın güçlü randevu modülü, işletmenizin tüm randevu süreçlerini kolayca yönetmeniz için tasarlandı.

Finans(Kasa) Yönetimi

Salonunuzun Finansal Kontrolü Artık Parmaklarınızın Ucunda! Satış, tahsilat ve masraflarınızı kaydedebilirsiniz, Günlük kasa durumu, alacaklar ve harcamalarınızı da takip edebilirsiniz.

Randevu Talep Sistemi

Müşterilerinizin online olarak sistemden randevu alabilmelerine olanak sağlar. Şu an için sadece Web Sitesi Entegrasyonu yapan müşterilerimiz kullanabilmekte

Özellikler

İletişim

Müşteri Yönetim Programı

Bizi Takip edin

Müşteri Yönetimi
Alonay.com.tr bir Asmbly Idea Hizmetidir.

Yasal

© 2006 asmbly idea & application

Sitemizin düzgün çalışması, ziyaretçi analizleri yapılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla çerezlerden faydalanılmaktadır. Daha fazla bilgiye çerez politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.