Alonay Randevu uygulamasının bazı özelliklerini buradan inceleyebilirsiniz.. Alonay'ın tüm özellikleri hakkında bilgi almak isterseniz İletişim sayfası üzerinden detaylı bilgi talebinde bulunabilirsiniz.
Personel Yönetimi
Personelinizinin özlük bilgilerini maaş ve prim kayıtlarını tutabilir izinli günlerini planlayabilirsiniz.
Salonunuzun Finansal Kontrolü Artık Parmaklarınızın Ucunda! Satış, tahsilat ve masraflarınızı kaydedebilirsiniz, Günlük kasa durumu, alacaklar ve harcamalarınızı da takip edebilirsiniz.
Müşterilerinizin online olarak sistemden randevu alabilmelerine olanak sağlar. Şu an için sadece Web Sitesi Entegrasyonu yapan müşterilerimiz kullanabilmekte
Sitemizin düzgün çalışması, ziyaretçi analizleri yapılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla çerezlerden faydalanılmaktadır. Daha fazla bilgiye çerez politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.