Randevu Yönetimi

Alonay’ın güçlü randevu modülü, işletmenizin tüm randevu süreçlerini kolayca yönetmeniz için tasarlandı.

Günlük, Haftalık ve Aylık Takvim Görünümleri
Randevularınızı istediğiniz zaman diliminde görüntüleyin. Hızlıca durum takibi yapın, gerekirse sürükle-bırak ile yeniden düzenleyin.

Personel ve Oda Bazlı Planlama
Randevuları ister personele ister hizmet odalarına göre gruplayarak organize edin. Böylece ekip içi karmaşayı önleyin, verimliliği artırın.

Çakışmalara Son!
Akıllı kontrol mekanizması sayesinde randevularınız çakışmaz. Sistem sizi uyarır, düzenlemeleri yapmanıza yardımcı olur.

Ödeme Takibi Entegre
Her randevuyla ilişkili ödemeleri doğrudan takip edebilir, ödeme alındı mı, beklemede mi kolayca görebilirsiniz.

Randevu Yönetimi

Merkezi Veritabanı

Alonay, tüm verilerinizi güvenli ve merkezi bir yapıda saklar. Bulut tabanlı altyapısı sayesinde cihaz veya konum bağımsız olarak tüm bilgilere anında erişebilirsiniz.

Geliştirilmiş Adisyon Yönetimi

Adisyonlarınızı ve ürün satışlarınızı bilgisayarınızdan, cep telefonunuzdan, tabletinizden; her zaman her yerden yönetin.

Hatırlatma Bildirimleri

Müşterilerinize randevularından önce otomatik olarak hatırlatma sms'leri gitsin, müşterilerinizin "randevumu unuttum" bahanesi olamasın.

Özellikler

İletişim

Müşteri Yönetim Programı

Bizi Takip edin

Müşteri Yönetimi
Alonay.com.tr bir Asmbly Idea Hizmetidir.

Yasal

© 2006 asmbly idea & application

Sitemizin düzgün çalışması, ziyaretçi analizleri yapılması ve hizmet kalitesinin artırılması amacıyla çerezlerden faydalanılmaktadır. Daha fazla bilgiye çerez politikası sayfamızdan ulaşabilirsiniz.